Sunday, February 20, 2011

geng pandai la sangat!

huh!! Awal2 dah molah aku xda mood. Tok aku klaka sal miak ctok, which are classmates ku pun. that's y aku make bhs ctok jak. Dalam kelas, da la cdak segroup tok. Nang pande la juak. Pande sebab rajin blaja. Cheh!! Ok la, aku ngakuk tak org pande. Bukan nak muji dirik la. Aku mun nak compare ngan tak orang eh, sama juak markah kita nak? ktak org blaja. aku ne da. so SAPA PANDE AGIK?? ktk orang mun x molah aku gya, aku xkan rasa macam tok x. ktk org xkan selalu nya betol biarpun tak orang "PANDE GILAK". Eh,  kawan aku rami gik la.. Teramat jaoh lebeh pande dari tak orang. Xda daknya loba macam tak orang ya. Aku ngakuk, aku salu betanyak sapa dapat markah highest lam kelas, and then aku dengki. Tapi aku xla sampe kedak kitak orang. Lu nak madah dirik sik da belaja. Padah jak x paham sia bah. Lewat juak aku nang x boleh pande dari tak orang. heyyy, aku kenak la prange tak orang. Ktk orang ya nerd tauk x?? NERDDD!! Especially U girl! D one yg nama nya start ngan S. X perlu kau nak berhal gya gilak bah. si laki plak, nama start ngan M. kau melayan aku ekot mood kau jak.


Aku madah ngan E ( a girl dalam group ya juak), yesterday. aku tanyak pelu polah baru ka pa slide ya. nya madah la polah sama. ok, la... nya dah madah molah sama ritok. pagi tek, klas cancel, so aku tyk la M nak polah pa pastok. Nya pun juak madah polah PAD ya tek, slide ya. aku padah la ku ambik barang lam keta mbak ke bilit lok. dah ya ku agak ktk org. n bla bla bla... angkut la barang tek. aku malas nk ngembak laptop sbb hari2 ngembak. p ku da mbak fail k subjek ya tek. datang kat u floor tek eh, dak nya molah ETR. Aku tek nang bege orang bodo jak sia. maka da 3 laptop kat sia. pa salah make cgek laptop polah slide nak? gikpun aku da info kat file bah. gerammmm!!!! M nang bege pa la. cam manas da juak upanya. masalah nya aku mati2 ingat kmk orang polah sama. last2 nya nyuruh aku ngn kwn ku sorg ya molah. Info tak org nak kat slide lamak ya, mun agik stakat wikipedia, aku boleh sebut gya jak la. xpelu nk include lam slide. Nak ne nyuroh tak orang brubah gilak tok? all this while kita happy eh blaja sama2. aku da molah salah ka? setauk aku, aku ok jak ngn smua orang lam kelas. Rum bulak nya aku tauk la pa konflik dalaman lam kelas kita ya. ktk orang jak xtauk. jangan nak loba gilak.
semadi eh aku tok.. bukan jenis pemarah depan2. aku diam jak. p jangan terasa bila ku nyindir jak dah la. aku trimak tak orang as a group of people yang pande lam kelas mek orang. tapi jangan dah pande ya, lu nk loba kedirik, xpat nak trimak kenyataan. Mun aku belaja kdak tak orang juak ka, x nya bulak aku 4flat every sem. Cuma aku x kdak ktk org. OK? lega dah nyawa tok... :)

2 comments:

  1. Chill babe! Those are just a bunch of hideous and mindless people. Tell them to cut the crap and go to hell. hihi :)

    ReplyDelete
  2. yala... luckily kmk x nampak marah. just that kwn mek sorg nampak la kmk cam upset ckit.

    ReplyDelete